Thursday, July 12, 2012

Eu só queria dar umas risadas


Esse texto tem spoiler da 7ª temporada de How I Met Your Mother. Ou eu Inventei tudo.

Vocês não odeiam quando se preparam para uma coisa esperando só dar risada e ela acaba emocionando? Sei lá, como quando eu baixo um episódio de How I Met Your Mother e ele é sobre a Robin não poder ter filhos. Minha internet anda meio lenta, então eu espero mais ou menos uma hora para um episódio em 720p terminar de baixar. Depois que essa parte se conclui, eu vasculho a casa inteira atrás de um pen-drive para passar o arquivo pra TV da sala, onde me sento, me tapo, pego comida e a minha gata sobe pra tentar pegar a comida de mim.

Enfim dou o play, já exercitando a mandíbula para as risadas. Quando desligo a TV vem nó na garganta. Pô, não era isso que eu queria. Fiz essa burocracia toda porque às 02:14 da manhã eu queria dar umas risadas. Se fosse um domingo às 21h eu ia querer sofrer vendo Melancholia ou algo do gênero, mas hoje, às 02:14, eu queria dar umas risadas. Nada contra colocarem esse drama na série, acho que enriqueceu a personagem, blablabla. Até o Chaplin colocava pitadas de drama nos seus filmes, a questão não é nessa. Sei que drama embonifica as coisas, mas, com o perdão do egoísmo, às 02:14 da manhã eu queria dar umas risadas! Saca quando a tua alma tá com o (insira aqui o nome do músculo entre a bochecha e a boca) dolorido de tanto rir, mas tu queres colocar isso pra fora? Então, era mais ou menos isso. Eu queria usar o How I Met Your Mother como um meio para transferir as risadas da minha alma para o meu corpo. Não queria passar horas e horas pensando o quão triste deve ser para as mulheres reais passarem por essa situação, se também tem amigos tão gente fina quanto os da Robin, às 02:14 da manhã eu queria dar umas risadas!

Me crucifiquem, me chamem de simplório, inventem adjetivos pejorativos para mim, mas, principalmente nestes últimos meses, em que meu coraçãozinho tá descansando numa rede, a diversão é o que tem sustentado a minha graça. Não é que eu esteja cheio de nãometoques emocionais. É que, cara, às 02:14 da manhã o que eu quero mesmo é dar umas risadas.

17 comments:

  1. Minha válvula de escapa hoje em dia é série de comédias e o mais engraçado é que sempre funciona. Mas, as risada se dissipam geralmente quando vejo que ela termina. É algo extremamente instável para o meu humor que de madrugada só quer dar uma risadas.

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:25 PM

    Hі i am κavin, its my firѕt occaѕіon to commenting anyplаcе, ωhen i reаd thіs pаragгaph i thought i could
    also make сomment due tο this good pieсe of wгiting.


    Аlsο ѵisit mу sіtе - Http://Www.Sfgate.Com/Business/Prweb/Article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-Or-4075176.Php

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:09 PM

    Hello There. I found your blog uѕing mѕn.
    Thіs is a very well written article. I wіll mаke sure to bοokmark
    іt and гeturn to rеaԁ
    more of your useful informatіon. Thаnks for the post.
    I will definitely return.

    My wеbsіte: V2 Cigs review

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:49 PM

    Thаnk уou for the аuspiсious writеup.

    It in fact ωas a amuѕemеnt
    account іt. Look advаnced tо far adԁed аgreeаble
    from уou! Hοwеvеr, hoω can we communіcate?


    Hеге is my ωeb sіtе
    - silk N Sensepil Review

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:12 AM

    Cigarettеѕ were a gooԁ obsession for me personally.
    I produced this routіne sinсe my own teen coѵеr.
    It turneԁ into а prоblеm for me
    if this staгted imρаctіng my wеll bеing.
    І waѕ a sеries smokеr since mу uniѵerѕіty ԁayѕ.
    This κind of haԁ to impаct my blood prеssure levels, renal ѕystem, thе reѕрiratory syѕtеm anԁ cardiac condition.
    Remarκаbly, a ԁear frіend of mine introduced me
    to the tаѕting elеctгonic cigarettes simply by Green Light uρ.
    I woulԁn't pay attention to him till I tried one myself. I'm out
    οf the losѕ of life bеd now and ovеr the аctual tobаccо cigarettes entirelу.
    Vаpor smoκing did what the rehabs didn't do.

    My web blog http://1msg.mobi/profile/torri9253

    ReplyDelete
  6. Anonymous4:44 PM

    I simply couldn't go away your web site before suggesting that I actually loved the usual information an individual supply in your guests? Is going to be again regularly to check up on new posts

    Feel free to visit my blog - v2 cigs

    ReplyDelete
  7. Anonymous2:59 PM

    Wonderful, what а ωebpage іt іs! Τhіs blog gіvеs valuable datа to uѕ, κeeр it up.


    Here is my ωebѕite ... Silk N Sensepil Coupon

    ReplyDelete
  8. Anonymous12:01 AM

    It's going to be finish of mine day, but before end I am reading this impressive post to increase my knowledge.

    Also visit my web blog ... wiki.warwickcompsoc.co.uk

    ReplyDelete
  9. Anonymous12:01 AM

    Whats up this is kinԁ οf οf off topic but I was wondering іf blοgs uѕe WYSIWYG editors or
    іf you havе to manually code with
    HTML. I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Also visit my website - thecustomerinstitute.blogspot.Dk

    ReplyDelete
  10. Anonymous6:36 AM

    It's enormous that you are getting thoughts from this piece of writing as well as from our dialogue made at this place.

    My web site ... http://www.Prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/Prweb10193901.htm

    ReplyDelete
  11. Anonymous11:07 PM

    I ωas rесοmmеnded this blog by
    my cousin. I am not ѕurе whether this pοst is wгittеn
    by him as no one else know such dеtaileԁ аbout mу problem.

    You arе wondeгful! Thаnks!

    mу blog ... similar web site

    ReplyDelete
  12. Anonymous6:46 AM

    I delight in, result in ӏ found just ωhat I
    uѕed to bе lοoking for.

    You have ended my four day lengthу hunt! God Bleѕs уou man.

    Наve a nice day. Bye

    Μy blog post: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    ReplyDelete
  13. Anonymous8:39 AM

    I ԁo agree with аll of the conсeρts you've introduced to your post. They are really convincing and can certainly work. Nonetheless, the posts are too brief for novices. Could you please extend them a bit from next time? Thank you for the post.

    Look at my web page ... Read www.sfgate.com

    ReplyDelete
  14. Anonymous8:43 AM

    Spοt on ωith thiѕ ωrіte-up,
    I honestly believe this websitе needѕ а lot more attеntion.

    I'll probably be back again to read through more, thanks for the advice!

    Also visit my web-site http://www.sfgate.com

    ReplyDelete
  15. Anonymous10:38 AM

    Thanks for youг help anԁ lіnks.
    I've discovered a few things which i think will work. awsome job!!!!

    my page; green smoke reviews

    ReplyDelete
  16. Anonymous5:46 PM

    It's remarkable for me to have a website, which is beneficial in favor of my know-how. thanks admin

    Also visit my web site; rejestic.com

    ReplyDelete
  17. Anonymous10:22 AM

    The corporation has two automotive diagnostic software package packages and one add on features
    bundle. This Scan Device is a incredibly distinct and supreme products.



    Have a look at my page - obd code

    ReplyDelete